سوالات متداول (FAQ)

در این صفحه می‌توانید پرسش‌هایی که بیشتر توسط مشتریان پرسیده شده‌اند را به همراه پاسخ آنها بیابید.

شما می توانید با تلفن 73078 دفتر مرکزی پایون ( داخلی های 403 ،  404 ، 405 ) تماس حاصل نمایید و از قیمت دستگاه ها مطلع گردید .

بله تمامی محصولات شرکت به جز دستگاه های مکنده دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

هزینه حمل به عهده استفاده کننده نهایی از دستگاه ( مشتری ) می باشد.

فروش محصولات پایون صرفاً از طریق  نمایندگیهای این شرکت در سراسر ایران صورت گرفته و برای اطلاع از شماره نماینده استان خود می توانید با شماره 73078  دفتر مرکزی پایون (داخلی های 403 ، 404 ، 405 ) تماس حاصل نمایید.

در این مورد باید از نماینده مورد نظر که خرید را انجام می دهید شرایط پرداخت را سوال نمایید.

شرکت به طور مستقیم این کار را انجام نمی دهد و خرید دستگاه دست دوم صرفاً از طریق تعدادی از نمایندگان این شرکت انجام می شود.

شما می بایست به شماره 73078 دفترمرکزی پایون (داخلی 403 ) تماس گرفته و شرایط احراز نمایندگی را جویا شوید.

بسیاری ازدستگاه ها در فروشگاه نمایندگان قابل بازدید می باشد . در غیر این صورت شما میتوانید از زمان برگزاری نمایشگاههای گسترده این شرکت درطول سال از طریق سایت مطلع و بازدید نمایید و یا با شماره 73078 (داخلی های403، 404 ، 405 ) تماس حاصل پیدا کرده تا شما را جهت بازدید دستگاه در کارگاه مشتری راهنمایی نمایند.

در تهران و شهرستان های نزدیک به تهران 24تا 48 ساعت پس از ثبت درخواست مشتری و در شهرستانهای دور در سریعترین زمانی که امکان تهیه بلیط هواپیما باشد.

هزینه نصب دستگاه های پایون بصورت رایگان می باشد و صرفاً هزینه ایاب و ذهاب تکنسین به کارگاه مشتری از مشتری اخذ می گردد. در دوره گارانتی نیز صرفاً هزینه ایاب و ذهاب تکنسین از مشتری اخذ می گردد. در دوره غیر گارانتی علاوه بر هزینه ایاب و ذهاب تکنسین هزینه قطعات مصرف شده و نیز هزینه ساعتی حضور تکنسین در کارگاه مشتری از مشتری اخذ می گردد.

قطعاتی که مصرفی نیستند ( به تشخیص تکنسین شرکت ) می بایست برای شرکت ارسال گردد ( یا ارسال قطعه توسط خود تکنسین حاضر در محل و یا توسط خود مشتری و برای شرکت ارسال می گردد) سپس شرکت قطعه جدید را برای کارگاه مشتری ارسال می نماید .

توجه1: هزینه ارسال قطعات بعهده خود مشتری است .

توجه2: قطعات در شهر تهران از طریق آژانس و پیک ارسال می گردد .

توجه 3: قطعات برای شهرستان ها از طریق پست ، تیباکس ، باربری ، ترمینال ویا بصورت هوایی ارسال می گردد .

در صورت ارسال قطعه از طریق پست یا باربری مبلغ 200.000 ریال می بایست بصورت علی الحساب توسط مشتری به حساب شرکت واریز گردد .در صورت بدهکار یا بستانکار شدن هزینه ارسال ، درحساب ایشان منظور می گردد .

اگر ارسال قطعه از طریق هوایی باشد مبلغ 500.000 ریال بصورت علی الحساب می بایست توسط مشتری به حساب شرکت واریز گردد و در صورت بدهکار یا بستانکار شدن هزینه ارسال ، در حساب ایشان منظورمی گردد.

در صورتی که قطعه داغی برای شرکت ارسال نگردد شرکت از پاسخ گویی و ارائه خدمات در دوره های بعدی معذور خواهد بود.

ارسال قطعات دقیقاً به صورت دوره گارانتی می باشد با این تفاوت که هزینه خود قطعه نیزمی بایست در ابتدا به حساب شرکت واریز گردد و شماره پیگیری مبلغ واریزی توسط خود مشتری به شماره 73078 داخلی 206 خانم فرح بخش اطلاع داده شود تا هماهنگی های بعدی جهت ارسال قطعه صورت پذیرد.

          • در صورتی که مشتری شماره پیگیری واریز خود را به واحد مربوطه ( شماره 73078 داخلی 109 ) اعلام ننماید، قطعه با تاخیر ارسال می شود.
          • در صورت واریزی مبلغ قطعه و اعلام شماره پیگیری آن ، ارسال با یکی از روش های ارسال قطعات انجام می شود بنا به شرایط نحوه ارسال، زمان وصول قطعه به دست مشتری متغیر می باشد. مثلاً اگر در تعطیلات نوروز ارسال قطعه از طریق تیپاکس باشد ، تیپاکس قطعات روزهای آخر سال را دریافت می کند و قطعه بعد از 13 فروردین ماه به دست مشتری خواهد رسید .

توجه: در ایام تعطیلات ارسال فقط از طریق ترمینال انجام خواهد شد.

          • در صورت موجود نبودن قطعه .

پاسخ سوال خود را نیافتید؟

شما می توانید از طریق تماس با ما سوالات خود را مطرح کنید.
ما آماده پاسخگویی هستیم

021-73078