واحد خدمات پس از فروش

واحد خدمات پس از فروش شرکت پایون هم زمان با تاسیس این شرکت به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان توسعه دهنده برند پایون مورد توجه مدیران مجموعه قرار گرفت و فعالیت خود را از همان زمان با شعار بهترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن شروع نمود. با گذشت زمان و تلاش روز افزون برای پاسخ گویی هرچه بهتر به مشتریان، واحد خدمات پس از فروش پایون در چهار شاخه زیر خود را از سایر برندهای موجود در بازار این محصولات متمایز نمود :

      • در وهله اول جذب نیروهای کارآمد و متخصص و در وهله دوم آموزش تخصصی این افراد زیر نظر اساتید با تجربه در آموزشگاه مجهز این شرکت در تهران
      • توجه همیشگی به استراتژی تامین حداکثری قطعات استاندارد و لوازم ماشین آلات از بازار داخلی و خارجی
      • سرعت در ارائه خدمات حضوری با گسترش تعداد پرسنل فنی خود
      • امکان راهنمایی تلفنی مشتریان با هدف سرعت در پاسخگویی و کاهش هزینه های مشتریان تحت عنوان واحد تکنسین مقیم
        معاونت خدمات پس از فروش پایون در حال حاضر با چهار دپارتمان مشغول به فعالیت می باشد:

واحد اداری خدمات پس از فروش :

این واحد مسئولیت امور مربوط به پذیرش و ثبت درخواست مشتریان، برنامه ریزی، اطلاع رسانی از پیش نیاز های مورد نیاز جهت نصب دستگاه های مشتریان، هماهنگی های لازم جهت ارسال قطعات یدکی و نحوه ارسال آنها و همچنین هماهنگی های قبل و بعد از اعزام تکنسین به کارگاه مشتری را به عهده دارد. مسئولین این واحد همواره با دیدگاه سیستمی سعی در کاهش بروکراسی های اداری داشته تا بتوانند در سریعترین زمان، پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند.

واحد تکنسین های مقیم :

این واحد با کادری کاملاً مجرب و متخصص ، وظیفه پشتیبانی و پاسخ گویی به رفع مشکلات و مسائل مربوط به دستگاه ها را دارد . تکنسین های مقیم حاضر در شرکت تحت نظر این بخش مشغول خدمات رسانی می باشند. پس از آنکه مشتری پذیرش گردید ، تکنسین های مقیم از نگاه فنی با مشتری صحبت و مشکل ایشان را آنالیز نموده و بنا به نوع آن، مشکل را با مشاوره تلفنی ، ثبت درخواست ارسال لوازم یدکی مورد نیاز و یا ثبت درخواست اعزام تکنسین به محل کارگاه ، حل می نمایند.

واحد آموزش فنی:

این واحد در طی دوره های برنامه ریزی شده و هدفمند دائماً در حال افزایش مهارت پرسنل فنی خود با هدف بهبود در ارائه خدمات می باشد. این واحد همواره با پایش میزان اثربخشی آموزشی پرسنل فنی و اداری شرکت سعی در افزایش میزان تخصص کارکنان داشته و با برگزاری دوره های جدید آموزشی سطح کیفیت در ارائه خدمات را ارتقاء می دهد.

واحد انبار قطعات یدکی:

این واحد با مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک سعی بر تامین هرچه بهتر و سریعتر قطعات مورد نیاز مشتریان پایون دارد. خدمات با کیفیت، همیشه سرلوحه و دستور کار این واحد از شرکت بوده است. مدیریت در انبار قطعات یدکی، همواره با کدگذاری مناسب قطعات و دسته بندی آنها، پیش بینی تقاضای قطعات، انتخاب مناسب ترین استراتژی در مدیریت موجودی و تست و اعتبارسنجی آن، سعی در بهینه سازی سطح موجودی و میزان سفارش با بیشترین سطح دسترسی، تنظیم و اجرا نموده است.