سوالات متداول (FAQ)
در این صفحه میتوانید پرسشهایی که بیشتر توسط مشتریان پرسیده شدهاند را به همراه پاسخ آنها بیابید.
چگونه می توان از قیمت دستگاه های پایون اطلاع پیدا کرد؟
شما می توانید با تلفن ۷۳۰۷۸ دفتر مرکزی پایون واحد فروش تماس حاصل نمایید و از قیمت دستگاه ها مطلع گردید .
آیا محصولات شرکت دارای گارانتی می باشد؟
بله محصولات شرکت دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.
هزینه حمل دستگاه تا کارگاه مشتری به عهده چه کسی می باشد؟
هزینه حمل به عهده استفاده کننده نهایی از دستگاه ( مشتری ) می باشد.
آیا شرکت دستگاه دست دوم را از مشتریان خریدار است؟
بله شرکت شرایط تعویض و خرید دستگاه کار کرده از مشتریان دارد .
هزینه نصب و خدمات چگونه است ؟
هزینه نصب یا تعمیردستگاه های پایون در دوره گارانتی صرفاً شامل هزینه ایاب وذهاب کارشناس فنی می باشد. در دوره غیرگارانتی علاوه بر هزینه ایاب و ذهاب ، هزینه قطعات مصرف شده و نیز هزینه ساعتی حضور کارشناس فنی در کارگاه مشتری از مشتری اخذ می گردد.
گارانتی قطعات و هزینه ارسال آن به چه صورت است؟
قطعاتی که مصرفی نیستند ( به تشخیص و هماهنگی کارشناس شرکت ) می بایست برای شرکت ارسال گردد ( ارسال قطعه توسط خود کارشناس فنیِ حاضر در محل و یا توسط خود مشتری با هماهنگی، برای شرکت انجام میشود) سپس شرکت بعد ازدریافت داغیِ قطعه ، قطعه جدید را برای کارگاه مشتری ارسال می نماید .
توجه۱: هزینه ارسال قطعات به عهده خود مشتری است .
توجه۲: قطعات در شهر تهران و حومه از طریق آژانس و پیک ارسال می گردد و مبلغی بعنوان علی الحساب جهت هزینه ارسال، توسط مشتری به حساب شرکت واریز می شود که در صورت بدهکار یا بستانکار شدنِ این هزینه ، درحساب ایشان منظور می گردد.
توجه۳: قطعات برای شهرستان ها از طریق پست ، تیباکس ، باربری ، ترمینال ویا بصورت هوایی ارسال می گردد . ** در صورت ارسال قطعه از طریق پست یا باربری و… مبلغی به عنوان هزینه پیک از شرکت تا محل ارسال کننده به شهرستان، از مشتری دریافت می شود.
در صورتی که قطعه داغی برای شرکت ارسال نگردد چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
در مواردی استثناء، که قبل از دریافت قطعه داغی ، قطعه جدید ارسال شود ،در صورتی که قطعه داغی برای شرکت ارسال نگردد شرکت از پاسخ گویی و ارائه خدمات در دوره های بعدی معذور خواهد بود.
بعد از اتمام دوره گارانتی ، ارسال قطعات به چه صورت خواهد بود ؟
ارسال قطعات با همان روند دوره گارانتی می باشد، با این تفاوت که هزینه خود قطعه نیزمی بایست در ابتدا به حساب شرکت واریز گردد و شماره پیگیری مبلغ واریزی توسط مشتری به شماره ۷۳۰۷۸ داخلی ۱۰۷ کارشناس ارسال یدکی اطلاع داده شود تا هماهنگی های لازم جهت ارسالِ هرچه سریعترِقطعه صورت پذیرد.
در چه صورتی قطعات درخواستی مشتری با تاخیر ارسال می گردد؟
- در صورتی که مشتری شماره پیگیری واریز خود را به قسمت مربوطه ( شماره ۷۳۰۷۸ داخلی ۱۰۷ ) اعلام ننماید یا با تاخیر اعلام نماید، قطعه با تاخیر ارسال می شود.
- در صورت واریزی مبلغ قطعه و اعلام شماره پیگیری آن ، ارسال با یکی از روش های ارسال قطعات انجام می شود بنا به شرایط نحوه ارسال، زمان وصول قطعه به دست مشتری متغیر می باشد.
- در صورت موجود نبودن قطعه در زمان درخواست مشتری.
توجه: در ایام تعطیلات ارسال فقط از طریق ترمینال انجام خواهد شد.
پاسخ سوال خود را نیافتید؟
شما می توانید از طریق تماس با ما سوالات خود را مطرح کنید.
ما آماده پاسخگویی هستیم
۰۲۱-۷۳۰۷۸