[av_icon_box position=’top’ boxed=” icon=’ue81d’ font=’entypo-fontello’ title=’سوالات متداول (FAQ)’ link=” linktarget=” linkelement=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” av_uid=’av-3sfi99′]
در این صفحه میتوانید پرسشهایی که بیشتر توسط مشتریان پرسیده شدهاند را به همراه پاسخ آنها بیابید.
[/av_icon_box]
[av_one_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-zei88t’]
[av_image src=’http://payon.ir/wp-content/uploads/2019/11/سوالات-متداول-۳۰۰x150.jpg’ attachment=’10825′ attachment_size=’medium’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-y8t8r1′ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_third]
[av_two_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-wkmbhp’]
[av_toggle_container initial=’0′ mode=’accordion’ sort=’true’ styling=” colors=” font_color=” background_color=” border_color=” hover_colors=” hover_background_color=” hover_font_color=” colors_current=” font_color_current=” background_current=” background_color_current=” background_gradient_current_color1=” background_gradient_current_color2=” background_gradient_current_direction=’vertical’ av_uid=’av-ur0kcd’ alb_description=” id=” custom_class=”]
[av_toggle title=’چگونه می توان از قیمت دستگاه های پایون اطلاع پیدا کرد؟ ‘ tags=’فروش ماشین آلات’ custom_id=” av_uid=’av-6s7lwd’]
شما می توانید با تلفن ۷۳۰۷۸ دفتر مرکزی پایون واحد فروش تماس حاصل نمایید و از قیمت دستگاه ها مطلع گردید .
[/av_toggle]
[av_toggle title=’آیا محصولات شرکت دارای گارانتی می باشد؟’ tags=’فروش ماشین آلات’ custom_id=” av_uid=’av-ndi71′]
بله محصولات شرکت دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’هزینه حمل دستگاه تا کارگاه مشتری به عهده چه کسی می باشد؟’ tags=’فروش ماشین آلات’ custom_id=” av_uid=’av-4rq2zx’]
هزینه حمل به عهده استفاده کننده نهایی از دستگاه ( مشتری ) می باشد.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’آیا شرکت دستگاه دست دوم را از مشتریان خریدار است؟’ tags=’فروش ماشین آلات’ custom_id=” av_uid=’av-1vo5lp’]
بله شرکت شرایط تعویض و خرید دستگاه کار کرده از مشتریان دارد .
[/av_toggle]
[av_toggle title=’هزینه نصب و خدمات چگونه است ؟’ tags=’خدمات پس از فروش’ custom_id=”]
هزینه نصب یا تعمیردستگاه های پایون در دوره گارانتی صرفاً شامل هزینه ایاب وذهاب کارشناس فنی می باشد. در دوره غیرگارانتی علاوه بر هزینه ایاب و ذهاب ، هزینه قطعات مصرف شده و نیز هزینه ساعتی حضور کارشناس فنی در کارگاه مشتری از مشتری اخذ می گردد.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’گارانتی قطعات و هزینه ارسال آن به چه صورت است؟’ tags=’خدمات پس از فروش’ custom_id=”]
قطعاتی که مصرفی نیستند ( به تشخیص و هماهنگی کارشناس شرکت ) می بایست برای شرکت ارسال گردد ( ارسال قطعه توسط خود کارشناس فنیِ حاضر در محل و یا توسط خود مشتری با هماهنگی، برای شرکت انجام میشود) سپس شرکت بعد ازدریافت داغیِ قطعه ، قطعه جدید را برای کارگاه مشتری ارسال می نماید .
توجه۱: هزینه ارسال قطعات به عهده خود مشتری است .
توجه۲: قطعات در شهر تهران و حومه از طریق آژانس و پیک ارسال می گردد و مبلغی بعنوان علی الحساب جهت هزینه ارسال، توسط مشتری به حساب شرکت واریز می شود که در صورت بدهکار یا بستانکار شدنِ این هزینه ، درحساب ایشان منظور می گردد.
توجه۳: قطعات برای شهرستان ها از طریق پست ، تیباکس ، باربری ، ترمینال ویا بصورت هوایی ارسال می گردد . ** در صورت ارسال قطعه از طریق پست یا باربری و… مبلغی به عنوان هزینه پیک از شرکت تا محل ارسال کننده به شهرستان، از مشتری دریافت می شود.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’در صورتی که قطعه داغی برای شرکت ارسال نگردد چه اتفاقی خواهد افتاد ؟’ tags=’خدمات پس از فروش’ custom_id=”]
در مواردی استثناء، که قبل از دریافت قطعه داغی ، قطعه جدید ارسال شود ،در صورتی که قطعه داغی برای شرکت ارسال نگردد شرکت از پاسخ گویی و ارائه خدمات در دوره های بعدی معذور خواهد بود.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’بعد از اتمام دوره گارانتی ، ارسال قطعات به چه صورت خواهد بود ؟’ tags=’خدمات پس از فروش’ custom_id=”]
ارسال قطعات با همان روند دوره گارانتی می باشد، با این تفاوت که هزینه خود قطعه نیزمی بایست در ابتدا به حساب شرکت واریز گردد و شماره پیگیری مبلغ واریزی توسط مشتری به شماره ۷۳۰۷۸ داخلی ۱۰۷ کارشناس ارسال یدکی اطلاع داده شود تا هماهنگی های لازم جهت ارسالِ هرچه سریعترِقطعه صورت پذیرد.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’در چه صورتی قطعات درخواستی مشتری با تاخیر ارسال می گردد؟’ tags=’خدمات پس از فروش’ custom_id=”]
- در صورتی که مشتری شماره پیگیری واریز خود را به قسمت مربوطه ( شماره ۷۳۰۷۸ داخلی ۱۰۷ ) اعلام ننماید یا با تاخیر اعلام نماید، قطعه با تاخیر ارسال می شود.
- در صورت واریزی مبلغ قطعه و اعلام شماره پیگیری آن ، ارسال با یکی از روش های ارسال قطعات انجام می شود بنا به شرایط نحوه ارسال، زمان وصول قطعه به دست مشتری متغیر می باشد.
- در صورت موجود نبودن قطعه در زمان درخواست مشتری.
توجه: در ایام تعطیلات ارسال فقط از طریق ترمینال انجام خواهد شد.
[/av_toggle]
[/av_toggle_container]
[/av_two_third][av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ av_uid=’av-n2kod’]
[av_one_full first av_uid=’av-4uitjh’]
[av_icon_box position=’top’ boxed=” icon=’ue854′ font=’entypo-fontello’ title=’پاسخ سوال خود را نیافتید؟’ link=” linktarget=” linkelement=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” av_uid=’av-3axd2l’]
شما می توانید از طریق تماس با ما سوالات خود را مطرح کنید.
ما آماده پاسخگویی هستیم
۰۲۱-۷۳۰۷۸
[/av_icon_box]
[/av_one_full]